When I say Mötley you say Crüe.

Jag är fortfarande trött. Sov ju helt klart alldeles för lite i tisdags. Och sen åkte jag inte till stan och träffade Tommy och Andreas. Vi var till Kungsan och käkade och intog en öl. Dvs, Andreas och jag gjorde det. Tommy gjorde ju inte det för han är ju bara barnet som hellre dricker cider.

Vi åkte sen till Globen och såg Mötley och det var bra mycket bättre än vad jag kunde föreställa mig. Jag blev glad, glad, glad av det hela. Efter konserten for vi till söer och slog oss ner på en bar och drack öl. Jag träffade Stina Thulén helt oväntat, men fantastiskt kul. När baren stängde vid ett drog vi ut på Götgatan för att möta upp med Johan som hade förvillat sig i natten. När Johan hade kommit rätta gick vi in på Göta källare och dansade och förlustade oss. Hohoho!

Efter det bjöd jag till efterfest. Ångrade mig nog litegrann i all hast, men samtidigt inte. Johan verkade bli sur och åkte hem till sig medan jag tog med mig två karlar hem. Tror att det hela spårade ur ganska snabbt när vi lyssnade på kristen musik och läste bibeln. Andreas tyckte iallafall att det blev lite för mycket.

Alla tre somnade sen i Kathys säng och jag hopppas att Kathy inte misstycker. Igår var vi mest bara sega. Käkade frukost och spelade lite fiol. Sen gick vi en sväng i Västertorp. Till middag blev det grillad korv ute på gården. Allt var bara härligt medan jag skrattade en hel del av övertrötthet och Tommys ordvitsar.

Sen övergav de mig och åkte hem till Johan när Johan hade gått och lagt sig. Ville ha dem kvar för jag tycker om att ha gäster. Nu ska jag ta hand om gårdagens disk. Är fantastiskt trött idag också, men det är nog som det ska vara. Dessutom blöder jag och jag brukar ju inte bli piggare av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback