5018 steg

Ja, det är så många jag har samlat på mig hittills. Men nu kanske inte de räknas eftersom jag har gått på stan och kollat i affärer. Jag skulle ju leta efter en bok till mamma, men den hittade jag såklart inte. Istället hittade jag en bok jag vill ha, två filmer, ett par shorts och en jacka från Fornarina (heter det så?) och en hel hop med snygga jeans, jag som aldrig hittar jeans. Men med tvåhundra kronor på fickan köpte jag såklart ingenting förutom nachochips och dipp. För får jag inte handla nåt materiellt så kan jag alltid tröstäta. Och då spelar nog de där 5000 stegen ännu mindre roll. Men nu ska jag först äta middag, sen ska jag nog ta och baka litegrann. Jag kan ju inte bara hålla på och hålla på och sitta vid den här datorn. Jag behöver skapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback