Danssug

Jag är så j-la danssugen så det finns inte. Lider ganska rejält av att inte kunna ta hem låtar från internet som alla andra normala människor. Känner mig som en dinosaurie. Min dator skulle nämligen aldrig orka med något sådant. Den lider just nu ganska mycket av att jag lyssnar på musik samtidigt som jag spelar betapet då och då. Jag får lyssna på låtar via youtube istället för att plocka hem dem. Men på så sätt får jag aldrig in dem i min telefon. Jag får därför mest lyssna på gamla vanliga Regina, lite Snook och diverse blandat som är mellan fyra och två år gammalt.

Ian Van Dahl vill jag ha, lite Nelly Furtado kanske och sen en massa annat dansvänligt. Om jag en vacker dag flyttar tillbaka till Östersund ska jag gå ut och dansa varje ledig helg. I Stockholm vet man ju inte var man ska gå och dansa. Min syster går ju inte ens ut och dansar. Ska det vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback