Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke

Så vände allt plötsligt till min fördel. Jag vaknade med ett jävlar-anamma i kroppen i morse. Mammas pepp-talk igår hjälpte ganska så mycket. Så jag kämpade som bara den på jobbet för att visa att jag minsann inte är så dålig som jag var igår.

När jag hade lunchrast bad Nabil om ursäkt för igår. Kramade om mig och sa att nästa gång han beter sig illa åt så måste jag säga ifrån, men jag sa det till honom igår var det liksom ingen bra dag att ge sig på mig.

Vi sålde ganska så bra tack vare att vi hade pressvisning för den nya GI-burgaren som lanseras på måndag. Det brödet ser faktiskt jättegott ut. Friscobrödet luktar dessutom fantastiskt gott, tror att jag måste testa Friscon snart.

Det är en bra dag när tunnelbanan stannar vid perrongen i samma stund som man själv precis kommer dit. Det är bara att kliva på utan något uppehåll i sin hemgång. Var duktig och handlade när jag kom hem. Syster tjatar ju om att jag aldrig handlar. Idag kunde jag alltså visa även henne att jag kan om jag vill.

Idag blir det korv med bröd till middag, precis som igår och sen blir det tionde avsnittet av Lost säsong 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback