En bild om dagen

image14image15image16

Ja, jag skulle vilja bjuda på en bild om dagen från mitt härliga liv. Detta är något jag skulle vilja ha visat från den stund jag köpte min nuvarande mobiltelefon. Eftersom jag nu ligger lite efter, eller ganska så mycket efter och det inte är så många fler än jag som får ta del av bilderna på min mobiltelefon så börjar jag med att publicera tre bilder från september 2005, den sjunde, åttonde och nionde närmare bestämt. Det här är några av de första bilderna som togs med min mobilkamera.

Vid närmare eftertanke är det kanske inte helt möjligt att publicera en bild om dagen, men åtminstone de dagar jag har tagit någon bild som är värd att visa. Håll till godo, det kommer fler inom kort.

Kommentarer
Postat av: Längst ner

Hur kan det komma sig att den sista bilden är tagen för 1,5 år sedan och objektet själv aldrig sett den? För övrigt, tur man slutat med sånt där det syns ju...

2007-03-29 @ 06:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback