Fett hår

Jag är påväg ut i solen idag. Har precis sett senaste avsnittet av Lost. Tycker att det börjar att bli bra och spännande nu igen.

Ja, tv alltså.. Det är ju något av det bästa som finns när man har ett ointressant liv som jag har. Säg vad jag annars ska göra med mitt liv. Får jag inte vara kär och lycklig och ledsen och förargad som människorna i Greysan, Lost eller Heroes så vet jag inte vad jag gör med mig själv. Då kommer jag att förvandlas till en grå klump av kött och ben. Det här är det liv jag lever med dator och tv. Med sömn och jobb och mat.

Tänkte ta mig in till stan i solen, men det har börjat mulna på och blåser en smula. Skulle vilja åka in till stan och köpa mig något fint, men vet inte vad eftersom jag inte har något liv så är det ju ganska så meningslöst.

Mitt hår är fett. Det blir fett på ungefär tolv timmar. Jag duschar när jag kommer hem från jobbet på kvällen. När jag sedan vaknar på morgonen är det fett. Det är kanske därför man ska köpa dyra schampon, och inte såna billiga som de har på rusta. Nu ska jag dricka grönt te så att jag kan leva lite längre som den gråa klump jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback