Hawaiian Tropic i näsan

Smörjde in benen med det för det luktar ju så somrigt och sen kliade det i näsan så nu har jag olja i näsan också och nu kliar det ännu mer i näsan och luktar en hel del. Sov till halv elva idag, Jisses! Ska bege mig ut i solen både för min och systers skull. Systern vill studera ifred och jag klarar mig ifrån att höra om det hon pluggar. Hon är väldigt angelägen att berätta om allt hon lär sig. 

Hade en lugn kväll på jobbet igår. Fick sluta redan klockan tio eftersom de som vanligt behöver spara timmar. Jag var bara lycklig. Vem väljer inte att åka hem tio hellre än tre? Tycker om att stå bredvid Stefan i kassan. Han är glad hela tiden och vi hjälps åt när det blir mycket att göra. Man kanske ska ha en kassakompis bredvid sig sådär, jämt. Dags att sätta fart då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback