Instängd

Or whatever..

Den här dagen blev ju inte alls som jag tänkt. Jag skulle ju sova hela dagen så att det snabbt kunde bli fredag. Men nu fick jag sluta så tidigt igår att jag måste vara vaken hela den här dagen och oroa mig för två saker som vanligt: vad jag ska äta och vad jag ska göra för att få tiden att gå. Tiden brukar ju gå ganska så fort ändå, så det är väl inget jag behöver bekymra mig över.

Jo, vi var ju en för mycket igår på jobbet. Så då fick jag gå hem tidigare. Det blev tidigare än tänkt dessutom eftersom Daniel kom förbi och inte hade nån nyckel hem. Så då fick jag sluta i ett bums fast det var ganska så mycket folk som var i restaurangen just då. Har fortfarande dåligt samvete för att jag gick hem. Men Hanne sa att det var lugnt. Hanne förresten, hon är min nya idol. Hon är faktiskt fantastiskt skön och jag är otroligt glad att jag fått träffa henne. Förresten är det flera av de här assistentbrudarna som är sköna. Det finns alltså en mening med att jag hamnade på Max.

Jag har öppnat mitt fönster idag, för det luktar så instängt på mitt rum. jag spenderar ju alldeles för mycket tid här inne antar jag. Det är grått väder ute, men fåglarna kvittrar. Jag ska väl ta och klä på mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback