Klagomål

Klagar jag för mycket måntro? Jag ska försöka att sluta med det. Men nu är det såhär att det fortfarande gör ont i min fot, men jag har kunnat ta mig ut till tvättstugan och har bara den sista tvätten kvar i torktumlaren. Men torkskåpet fungerar inte precis som det brukar då och då. Dessutom är det nån jävel som satt ett hänglås på torkrummet. Ja, det är helt värdelöst med torkrum, men det är ju bättre än ingenting och ingen har väl ensamrätt på det. Jag har ringt två gånger till felanmälan och klagat. Det hänger och ligger fuktig tvätt över hela lägenheten.

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att muntra upp mig själv, men nåt måste jag ju hitta på. Något som samtidigt vilar min fot. Högläge är det som gäller. För när jag sitter gör det ju också ont. Men det är egentligen inte helt farligt. Det är mest bara irriterande och lite gråtmild blir jag av det. Men jag får väl placera mig framför teven och sticka så fort jag är klar med tvätten. Inte mer med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback