klänning

jag äter frukost vid datorn och skriver med en hand. ska försöka att köpa mig en klänning på stan innan jag börjar jobba. Vi ska ju eventuellt gå ut på Lucky imorgon och då kan det ju kännas kul att se ut som man köpt något nytt det senaste året. Visserligen är det Lucky så det spelar mindre roll, men för min egen skull. Jag har ju inte köpt ett vettigt plagg de senaste halvåret. Jag köpte ju ett par sketna jeans nån gång i höstas som jag ändå aldrig använder för de skär in i höftknölarna. Och så köpte jag ju en bikini och en bh för en månad sedan, bikinin har jag ju inte använt ännu och bhn den skär in i revbenen på mig. Undrar om jag håller på att bli tjock. Jag tycker inte att jag ser så tjock ut. Jag ser ut som vanligt. Jag köper bara fel kläder helt enkelt. Men nu så ska det alltså köpas nåt sött som jag kan ha på mig i ett halvår och sen kan jag unna mig nåt nytt igen.

Vill åka hem till Leksand nu! Syster har redan åkt.

Kommentarer
Postat av: üe

Det heter faktiskt feeeeeeeet och inte tjock!

2007-03-23 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback