Masjävlar

Ja, Andreas, vi är antagligen elaka.

Jag har varit hos Johan och ätit middag. Jag skrattar alldeles för lätt. Jag gottar mig riktigt i sällskap, det är helt enkelt det bästa jag vet.

För övrigt kände jag mig helt usel på jobbet idag. Jag stod i köket, men Hanne påpekade snabbt att jag är så långsam. Hon gjorde det på ett skämtsamt sätt, men jag kände att jag tog illa vid mig ändå. Det skämtas ju alltid om att jag är så dålig i köket. Jag kan därför aldrig prestera något vidare eftersom jag vet vad som förväntas av mig. Nej, jag blir inte alls peppad av mobbningen. Sen stod jag vid pointern och råkade sucka när chefen kommer farandes och ropar att han vill ha det och det. "Hon klarar inte det här! Ställ nån annan där i stället!" Tack för förtroendet. Det gick alldeles utmärkt tyckte jag. Jag hade full koll på läget. Jag ska nog byta jobb trots allt.


Men nu ska jag se på masjävlar. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback