mat

Börjar jobba klockan ett. Detta innebär att jag först äter frukost när jag orkar mig upp ur sängen och sen någon timme senare äter lunch. Igår började jag också jobba klockan ett. Det blev frukost vid tio, lunch vid elva och sen middag vid halv fyra. Det kändes inte bra i magen på kvällen. Jag var jättehungrig och såg ut som en svältfödd. Men jag hade ju ätit all mat för dagen så jag struntade i att äta när jag kom hem förutom godis och lite chips som daniel och ida hade köpt. Det är svårt att få nån matrutin när man jobbar så oregelbundna tider. Det kanske är därför man skulle haft ett sånt där nio till fem jobb.

Min kropp känns ganska så trött. Fötterna mår bra idag, men annars känns det ganska så tröttsamt. Jag skulle verkligen behöva träna. Ska forska i saken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback