Nu igen..

Ja, jag har gråtit till Greysan nu igen. Funderar på om jag nästan inte tycker att Greysan är bättre än Heroes alltså. Jag fick två avsnitt av Greysan av Patrik idag. Hade nästan velat spara dem, men det går bara inte. Det är så bra, och jag gråter en skvätt och känner mig lite tillfreds men samtidigt förvirrad. För att finna sig själv behöver jag ju veta vad jag tycker om. Varför tycker jag så mycket om denna serie? Vad exakt i den är det som gör att jag mår så bra? Skulle man på något sätt kunna utnyttja den där känslan för att må bättre i mitt eget liv? Jag ska fundera vidare på det där, men först ska jag äta och sen ge mig iväg in till stan och leta present för jag har en syster som fyller år på söndag. Min enda syster. (Och sen ska jag till jobbet och det är ju alltid ett äventyr på sitt sätt.)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag såg på Gia igår. Jag grät lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback