Sommaren

Jag ligger till sängs för en gångs skull. Jag är inte sjuk eller nåt, men jag ska ju faktiskt jobba i natt, så då får jag ligga i sängen hela dagen om jag vill. Måste ju orka hålla mig vaken till klockan fem imorgon bitti. Huvva!

Har som vanligt problem med att komma på vad jag ska göra. Satt och kollade på Mtv för att få lite inspiration. Började då längta till sommaren en hel massa. Började fundera på kläder jag vill ha och kläder jag haft. Var är förresten mina sommarkläder. Det är speciellt ett linne jag saknar. Jag måste undersöka saken när jag kommer hem.

Igår berättade syster att Towe ska ha fest när hon fyller 20 vilket är den 30:de mars. Ska försöka att få ledigt då. För det handlar bara om en natt i såna fall och det är okej om jag kan få byta den med nån annan som jobbar natt samma vecka. Ska kolla upp vem det är.

Det är helt galet att det redan är onsdag. Fredagen ligger bakom knuten och lurar. Fick frågan om jag ville jobba med Anna i helgen. Är ju ganska så sugen, men jag är ju ledig tre dagar och sen dröjer det fem veckor innan jag är ledig tre dagar på raken igen, så jag ska nog försöka att vara ledig de här tre dagarna. Det räcker väl med att jag ska hälsa på annapanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang. det där linnet. Har du kollat så inte Johan har det runt armen?

2007-03-07 @ 18:07:50
Postat av: Andreas

Självklart var det jag som bara glömde skriva mitt namn. Johan påpekade detta och jag ber tusen gånger om ursäkt.

2007-03-07 @ 22:01:22
Postat av: Linnea

Hahaha! Ni är så konstiga. Jag vet inte om jag förstår, men jag kan tolka det lite som jag vill.

2007-03-08 @ 12:09:57
Postat av: Ett-rüe

... minns ett visst haveri? :D

2007-03-08 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback