Vårkänslorna

image11

Idag lyckades jag faktiskt ta mig till Karlbergs slott. Härligt, härligt! Satt i solen i flera timmar och bara funderade och läste ett par kapitel i en bok jag lånat av Maria. Sen gick jag tillbaka till T-centralen och åkte hem. Syster och jag tömde skåpet på skräp och gick till sopsorteringen. Pantade lite burkar och köpte mat gjorde vi också. Nu har vi fått Sanna på besök över natten. Varför finns det inget bra att se på tv? Jag har lovat Matilda att jag ska virka lite saker till henne, men det går ju inte när det inte finns något att se på samtidigt.

Jag är ledig imorgon också. Vill försöka få tag på en Hertzbil så att jag kan åka iväg någonstans, men de enda bilar jag sett går till Sthlm och inte från. Nåväl, jag hittar nog på nåt att göra imorgon också, i värsta fall får jag väl ta med mig virkningen ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback