Världen vi lever i

Vad är det för en värld vi lever i egentligen? Jag har varit ute på balkongen en stund med syster och pratat kärleksbekymmer. Vi har inte så mycket till bekymmer. Mitt bekymmer är att jag träffar min kille för sällan och Idas bekymmer är att hon får vara med sin kille till leda.

Jag har spelat Dx Ball och lyssnat på P3. Vi har också roat oss med att se på bilder på dalafest.nu och klicka en massa gånger på de fulaste bilderna så att de ska komma upp högst upp på mest sedda bilder. Tanken är att de som är på bilderna ska tro att de är snygga och att folk tycker om dem. Ja, vi har ganska så dålig humor. Men nu vet jag inte om det funkar så heller. Att vi klickar en massa gånger på samma bild räknas kanske inte eftersom det är från samma datorer. Ja, för vi sitter på varsitt rum och klickar, vore kul om vi lyckas iallafall.

Syster vill att vi ska gå på Lucky House när hon fyller år. Jag vet inte om jag törs. Jag är ju så gammal. Men om hon verkligen vill det så gör jag det för hennes skull. Jag dansar ju så gärna. Mamman kommer säkert att invända.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lösning: Byt killar.

2007-03-15 @ 18:32:01
Postat av: Ettrüe

Förtydligande: Med varandra alltså.

2007-03-15 @ 18:32:25
Postat av: Ettrüe

Tillägg: Det var alltså jag som skrev den första kommentaren också.

2007-03-15 @ 18:33:04
Postat av: Andreas

Ja, eller så är ni helt enkelt elaka.

2007-03-16 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback