Det blir regn imorgon

Ja, för nog kom den där spindeln in på mitt rum och nu är den dödens.

Jag har ganska så tråkigt. Roar mig med att prata med Patriks bror på messenger. Det är hyfsat underhållande trots allt. Johan är nog lite roligare än Patrik. Kanske för att han är lite mer avslappnad, vad vet jag. Vi kan ju roa oss med att prata strunt i evigheter. Skulle jag göra det med Patrik tycker han till slut att jag är dryg och blir sur. Trist.

Jag har sökt två jobb idag, men inte ens lyckats maila till Patricia. Tror att jag nog måste ringa iallafall. Men nu är det ju fredag och det vet ju alla att ingen vill bli störd på en fredag, så nu måste jag vänta till på måndag.

Min mamma fyller år på måndag så jag borde kanske skicka ett brev till henne som hon ändå inte kommer att få förrän på måndag, men det är ju tanken som räknas.

Jag längtar som vanligt inte till jobbet. Men det är ju bara en kort liten natt jag ska jobba. Slutar ju halvsex. Sen hem och sova och sen är jag ledig hela lördagen. Undrar vad jag ska roa mig med då. Hmpf.. Dagarna flyter ihop som en seg gröt.

Johan kanske flyttar hit snart. Jo, han ska flytta hit, men det blir kanske inte förrän den 13:de. Jag tycker att det är kul. Jag tycker om förändring. Det har jag alltid gjort. Johan ska handla mat till mig och Kathy som hyra. Det blir ballt. Eller gott. Nu ska jag äta. Kathy har lagat mat till mig idag igen, precis som igår. Jag börjar bli bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback