Ganska så bra

Nu är jag hemma i Leksand hos mor. Fadern är i Grönklitt och jobbar. Jag och mamma städar köket och jag har så gott som tömt mitt gamla rum. Ibland är jag nästan lite för effektiv. Vi tog en paus och åkte in till banken och sen blev det lunch i solen med färskt bröd och soppa. Tog fram min cykel och pumpade däck och smörjde kedjan. Vågar mig inte på att plocka fram högtryckstvätten, men har jag inget för mig så kanske jag gör det ändå.

Har pratat med Patricia på Hays idag. Får se vad som händer med det. Spännande är det hursomhelst. Har inte hört nåt från det andra jobbet jag var på intervju för förra veckan.

Matilda var med på radion idag. Det var ballt. Blir så otroligt stolt. Hoppas att Matilda kommer till Stockholm i höst som sagt. Hoppas även att Ida B och hennes David kommer. Det kan bli ett väldans bra år det här om jag får som jag vill. Antagligen kommer inte allt att gå som på räls, men det ska det inte göra heller. Jag blir kvar i Stockholm och kämpar och kanske kanske kan jag snart hitta en egen lägenhet att bo i. That would be lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback