Lilla snigel

När jag slänger med mitt långa hår blir det vattendroppar på min dataskärm.

Idag stoppade jag tolv kronor i en sån där automat som står i tunnelbanan för jag trodde att jag skulle få två stycken daim med capuccino smak. Men jag fick bara en, den andra fastnade. Jag försökte knuffa på den stora apparaten, men den stod helt stilla. Det smakar fortfarande capuccino i min mun. Jag tycker om det. Men jag tycker inte om att dricka capuccino. När det fanns såna där cupa chups-klubbor så gillade jag de med capuccino-smak bäst. Det räckte gott och väl med en daim. Jag tror inte att den andra var med capuccino-smak heller, det var bara en vanlig daim.

Idag kom jag på att Sofia och Johannes borde bli ihop. De förstår det inte själva, men det gör jag.

Jag gillar naturen, men jag gillar inte sniglar. När jag gick hem från jobbet såg jag sniglar. Undrar om de parade sig. Jag tog en bild så kan vi försöka att komma fram till något tillsammans.

image63

Jag tycker om att göra saker tillsammans.

Imorgon ska jag på intervju och tills på fredag ska jag ha bestämt mig om jag vill flytta till Åre eller ej. Det ni! Åre alltså. Det vore ju finemang, men inte så varmt och skönt direkt. Men jag har det ju ganska så bra här just nu så det är kanske dumt att göra slut med Stockholm redan. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback