My space

Vilket skit det är alltså. Jag fastnar på My Space och sitter och glor i flera timmar. Är det det som gäller eller? Fattar ju inte alls på vilket sätt jag ska använda det hela. Instruktionsbok, tack!

Kathy lagar mat till mig. Hon är alldeles för snäll. Vi har varit hemma hela dagen och bara segat. Sitter och berättar gamla minnen för varandra som antagligen inte ger särskilt mycket. Men det gör liksom ingenting.

Jag har inte ringt till Patricia idag heller, fast det står i min almanacka att jag ska det. Ska nog sluta att skriva upp det varje dag för då kanske kanske det sker av sig självt. Det var något mer jag skulle göra idag också, men jag har glömt vad. Skulle ju köpa en cykel. Kathy tvättade sitt sl-kort i tvättmaskinen. Tänkte då att jag skulle köpa en cykel så hon kunde ta över mitt sl-kort. Ibland är jag nog lite för snäll.

Pratade med Kristian på msn. Han har sjuka minnen från när han var och hälsade på mig i Leksand. Som att Sofie Tingvall klämde en fettknöl på hans nacke så att det skvätte på hennes läpp. Och att Fars kompis Malte kom hem till oss och hämtade Bessy, åkte ut med henne i skogen och sköt henne för hon var gammal och klen. Vi satt ute och fikade och hörde hur det small. Det är väl kanske såna saker som man minns för det är såna konstiga saker. Kristian skulle skicka mobilspel till mig imorgon. Inte för att jag vet om jag behöver något sånt. Jag lyckas ju fördriva tiden ändå. Men gratis är gott. Jag skulle få Bubble Bobble lovade han. Jag lovade honom att bjuda på smältost om han kommer och handlar av mig nån gång på Max.

Patrik har åkt till Klövsjö med sin familj. Det låter ganska så trist när jag tänker efter. Jag har aldrig varit i Klövsjö, jag har bara åkt förbi påväg till Vemdalen och Funäsdalen. Men det vore härligt med lite fjäll just nu, Klövsjö är väl inget fjäll? Med lite snö kvar som gör så att solen reflekteras så bra att man blir extra brun om nosen. När kommer värmen hit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback