Naken

Jag är trött i huvudet. Tror att det är mat som behövs.

Jag har badat idag. Tur att jag har fett långt hår så att inte vissa saker syns.
image59
Jag försöker faktiskt att leva upp till det här en bild om dagen grejjen. Kan ha som de här modeoffer-bloggarna. "Det här har jag på mig idag." Ja, det visade jag ju igår. Idag är jag naken. Men inte längre. Jag har ju jobbat idag också. Jag fick sluta tidigare. Det var skönt. Det var konstig stämning på jobbet. Jag tänkte mest att jag vill ha ett nytt jobb. Jag kommer kanske aldrig att få ett nytt jobb. Men jag ska på arbetsintervju på tisdag, men jag säger inte så mycket mer om det för jag vill inte bli allt för exalterad över det hela.

Jag vill baka bröd för jag tycker om bröd. Synd att bröd tar slut så fort i det här hemmet. Vi skulle verkligen behöva bröd. Jag ska se efter hur mycket pengar jag har.

Kommentarer
Postat av: üe

Om du inte tror att du får ett nytt jåbb får du det inte heller. Gå dit och fråga direkt när du kan börja istället. Du har nytt jobb from tisdag.

2007-05-09 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback