Nya tider

Imorgon ska jag säga upp mig. Kan behöva lite tips på vägen. Jag kan ju inte fega ur, då blir ju allt helt galet. Jag måste göra det. Det får bära eller brista. Antingen vill Nabil aldrig se mig igen och då får jag ta det positivt och se det som lite semester såhär i början utav sommaren. Eller så tar han det lugnt och sansat och kan tänka sig att ha mig kvar fram till den åttonde juli. För den nionde juli börjar mitt nya jobb i Skärholmen. Förhoppningsvis. Johan påpekade att det inte ska skrivas några papper på det förrän den 27e och att jag därför borde vänta med att säga upp mig. Men äh! Jag tar det som det kommer. Avslöjar mer lite senare. Jag är för feg för att våga säga något alls just nu.

Idag beställde jag även en ny dator. Den är påväg hit just nu. Härligt, härligt! Vill bara inte att nån annan än jag ska få peta på den. En ny liten älskling, jag vet precis vad den ska heta. Den här har jag inte ens döpt, det var ju inte ens jag som valde ut den. Jag har ju aldrig velat ha den från början. Jag tog vad jag fick.

Oh, shit! Jag måste verkligen prata med Nabil imorgon. Jag är en rädd liten skit. Säg nåt bra, säg nåt bra!

Alltså, om jag inte får jobba mer så ser jag nog till att åka en sväng utomlands. Då har jag ju all tid i världen. Hehe! Jag ska säga upp mig imorgon. Det blir bra hursomhelst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback