Sambos

Det blev en trevlig fredag. Jag var ganska så seg och gjorde inte så mycket. Såg på man on fire som var helt okej. Såg på ett avsnitt av my name is earl och scrubs, datorn stängde av sig tre gånger på en halvtimme så jag bestämde att det var dags att formatera om den. Sagt och gjort. Nu mår den helt klart mycket bättre. Får se hur länge det varar. Borde helt klart investera i en ny.

Sen tog jag bilen till Årsta för att hämta Johan. Det gick hur bra som helst att köra dit. Johan fick köra tillbaka och det gick väl hyfsat det med. Fick åka till Stora Essingen och vända bara. När vi kom tillbaka till Västertorp bar vi in alla saker från bilen och sen plockade vi med oss Kathy och åkte för att handla. Det blev en del mat och förhoppningsvis klarar vi oss ett tag på det vi har handlat nu.

image61

Jag ska snart åka till jobbet. Om två timmar närmare bestämt, men det känns som snart. Längtar som vanligt inte det minsta. Eller lite skönt ska det väl bli att komma ut och träffa lite andra människor. Meet me there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback