Sänghäng

Kathy har besök av sin kompis Melinda. De planerar att Melinda ska flytta hit till hösten och bo i vardagsrummet. Jag vet inte om jag bor kvar här i höst.

Det var en bedrövlig natt i natt. Den var så lång och trist. För lite gäster helt enkelt. Andreas ringde och väckte mig och som vanligt kan jag inte somna om. Dumt av mig att ha mobilen på. Men jag ska krypa ner i sängen snart igen och hoppas på att jag somnar om. Jobbar natt i natt igen och sen imorgon och sen är jag ledig två dagar. Jag vill verkligen ha ett normalt jobb. Det var verkligen kaos på jobbet igår. Det var så mycket folk precis när jag började. Där har jag inte jobbat på nästan tre dagar och plötsligt kastas jag in och ska arbeta snabbt och effektivt. Jag och Elin bara skrattade åt det hela. Vi hade en konstant kö på 20 personer. Serveringen såg ut som en soptipp. Vad är det med folk?!

Jag kryper ner i sängen med kläderna på och hoppas på sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback