Sjukdom

Jag har blivit sjuk. Är hemma från jobbet idag. Johan är också hemma.

Jag som skulle på Berns ikväll på Beckmansvisning. Ska verkligen jobba på att må bättre tills dess. Just nu så mår jag lite bättre. Febern är dämpad av Voltaren T.

Jag har ju beslut att fatta också. På onsdag måste jag ha bestämt mig. Det bara är så. Stockholm eller Åre det är frågan.

Det blev ju inte bättre av att jag och Putte var till Åre i lördags och det var alldeles jättefint. Så typiskt. Och jag pratade med chefen där, Andreas, och vi kommer redan otroligt bra överens. Jag vill ju ha honom som chef och jag vill ha Åre. Men jag vill också ha en Stockholmssommar med värme och kortkort kjol. I Åre blir det nog inte många dagar med kort kjol. Då får jag investera i en regnoverall och vandringsvänliga skor. Det låter inte helt fel det heller på något sätt.

Men åååj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback