Snart måndag



Vi har sett på film och jag har druckit folköl med sugrör och ätit chokladbollar. De kan även kallas kokosbollar om man vill, men det där tredje ordet använder vi inte i det här hemmet.

Minna var och hälsade på Kathy en stund och jag njuter av att ha fullt med folk i lägenheten. Det blev ingen bio för jag och Johan var för slöa. Johan vägrar vara man och bestämma. Jag ville gå och våldgästa räven som tydligen har flyttat till Hägerstensåsen. Men jag ringde räven och tydligen hade de nån sjukdom som jag inte borde ifrågasätta. Snart finns det ingen anledning att flytta från Västertorp. Det är ju finemang! Jag har Kathy här och spindelmannen och snart bor Andrea i närheten och nu bor även räven och hans flickvän inte alls långt bort. De kan räkna med att de får påhälsning inom kort.

Johan har visat bottleguy för mig och Kathy fast vi inte ville se egentligen. Huvva!

Dags för sängen och magontet. Men snart är det över och snart är det fredag och då ska jag bli klippt i Östersund och så.. Sweeet....

Kommentarer
Postat av: Andrea

Klart du ska vara kvar i V-torp!
Kram på dig!

2007-05-14 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback