Spindelkvinnan

Johan skulle fixa Gustavs mobilnummer så att jag kan fråga Gustav om jag får låna hans två Spindelmannen filmer, för jag vill ju se dem innan jag ska gå och se trean på bio. Det är ju bara något jag har bestämt. Det kanske inte ens blir av. Det sprang in en spindel i lägenheten när jag öppnade balkongdörren i morse. Hoppas att den håller sig från mitt rum, för annars är den dödens. På riktigt alltså.

Idag försökte jag faktiskt att springa en sväng. Det gick väl sådär. Sprang nog inte mer än en kilometer. Jag börjar liksom att springa/jogga och när jag känner att det börjar bli lite jobbigt så slutar jag. Sen försöker jag att börja springa resten av promenaden, men det går inte för jag vet ju att det är jobbigt. Sista biten lyckades jag iallafall förmå mig själv att öka takten så att jag faktiskt var svettig och röd i ansiktet när jag kom in.

Har fått en inbjudan på visning idag av Stockholms stads bostadsförmedling. Det är ju trevligt, men såklart jobbar jag. Ska höra om jag kan få ledigt. Det är en etta i Skogås, inte helt ballt, men det vore bara kul att åka dit och kolla.

Jag fick även brev från Clas Ohlson om att jag inte har gått vidare i urvalsprocessen. Trist, trist.. När jag promenerade genom Mälarhöjden funderade jag på om man inte borde bli kompis med nån gammal farbror som bor ensam i nåt av de där stora husen. Bara så att man får hänga i hans trädgård och klippa gräs och kanske odla lite morötter. Det vore ballt. Jag måste nog sova en stund. Blev så trött så trött.

image54

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken är den bästa TV-Serien?
Du har väl röstat... :-)

Postat av: Eü

Gustav har ingen mobil längre. Den är bortskatad för flera månader sedan...

2007-05-05 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback