Tidsfördriv

Jag försöker få tiden att gå på nåt sätt, men det går inte så bra. Försökte få med mig Kathy till Mälarhöjden men det gick inte så bra. Men det kanske är lika bra för jag vill ändå bara gå till den där affären där de har en massa fina saker och jag har ju ändå inte några pengar. Borde spara mina pengar och göra iordning en matlåda till jobbet, men det tycks inte heller gå så bra. Köttbullar kanske. Jag ska undersöka saken. Längtar inte efter min halvtimmes rast.

Ska nog lägga mig på sängen och fördriva tiden på något sätt. Skriva lite och läsa lite och prata i telefon lite. Sen är nog klockan nio snart och då är det bara att fara iväg. Köttbullar var det ja.

Jag har så många fina fotografier som jag skulle vilja ha ramar till så att jag kunde sätta upp dem på väggarna. Men först och främst skulle jag vilja ha ett nytt ställe som är bara mitt att placera dem på. Ett riktigt hemman vore fint. Är det det jag borde sträva efter? Vad ska man sträva efter först? Ett bra jobb kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback