Trött

Jag kan ju bara inte gå och lägga mig igen, då kommer jag ju inte att kunna sova i natt. Det är dåligt. Det är ont om mat här i lägenheten, borde åtgärda det på nåt sätt, men jag är nog för trött. Får man ligga i sängen och läsa hela dagen tro..

Igår sålde jag mat till Tore. FCZ-Tore. Han är bara konstig han. Förvånansvärt många otrevliga gäster igår. Kan bero på att det är fler gäster nu pga den där förbaskade reklamfilmen. Det gör att det är konstant kö som leder till sura gäster. Och dessa sura gäster är dålig reklam. Allt tog så lång tid också så jag och Elin hann inte med 02.48-bussen utan fick ta 03.48-bussen istället. Jag roade mig med att vika tvätt innan vi for hem. Det är praktiskt att jag och Elin bor åt samma håll så man får sällskap hem ibland.

Jag måste nog sova en liten stund till. Faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback