Värme, tack!

De håller på att renovera ett badrum någonstans i huset så klockan åtta blir man väckt av borrandet, eller vad de nu gör. Hur jag kan konstatera att det är ett badrum de renoverar är på grund av de olika attiraljer som man kan se ute på gården. Simple as that. Men egentligen gör det ingenting att jag blir väckt lite tidigare än vad jag tänkt. Då kan jag bättre ta tillvara på den här tiden på morgonen. Hinner i lugn och ro göra iordning en hyfsad matlåda och sitta vid datorn och äta min frukost medan jag söker nya lägenheter och är social med mina internetkompisar.

Jag håller på och kikar på datorer. Ska införskaffa en ny snarast möjligt, börjar bli riktigt less på den här. Vill ha en ny liten älskling som jag kan vårda ömt.



Jättefin rododendron som jag går förbi påväg till och från tunnelbanan.


Jag har börjat måla på mitt konstverk, men måste ta tag i det på nytt när jag har lite mer tid. Sånt här kan man ju bara inte stressa sig själv att göra.


Om en timme ska jag fara till jobbet. Får sitta här och pyssla ett tag till och lyssna på musik i hörlurar. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback