Att bli snärjd.

Vad jag inte förstår är varför ingen har snärjt mig ännu. Det kan ju inte vara så svårt. Jag är ju så snäll att jag aldrig skulle säga nej om någon friade liksom. Till K skulle jag nog sagt nej, men inte till L eller P.

Jag fick telefonen i fredags. Den är fin som få. Hängde med käraste L på söder och drack öl med R och J. Trevligt så. L aspackad. Blev akut inkallad till jobbet på lördagen, lika bra var väl det, jag hade ändå inte några planer. Riktigt slapp och skön helg för min del. Jag och L hängde på Max igår i mer än en timme. Jag vill ha ett Max här i Skärholmen också där jag kan hänga på mina luncher. Snart lunch för övrigt med falukorv och makaroner och läsa snabba cash.

På onsdag ska en läkare i Fruängen kolla på min fot. Hoppas att jag kan få remiss någonstans där det finns en riktigt bra läkare som kan kolla på den och säga vad jag ska göra för att den ska sluta besvära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback