Jao!

Det slog mig precis att jag ju ska byta jobb, och eftersom man på manpower betalar ut lönen i efterskott så kommer jag ju att vara utfattig och därför är risken att det blir sockor till alla i julklapp ännu större. Ja, eller så får alla gamla mössor som jag stickade för tio år sen. Det är ju tanken som räknas.

Annars är jag mest förvirrad. För snart ska jag byta jobb och snart flyttar A, men först ska vi nog ha kalas. Eller, jo, vi ska ha kalas först. Sen får vi se var jag ska ta vägen. Ska ringa syster nu snart när jag slutar från jobbet.

Beckmans fest på fredag tror jag bestämt. Vore kanske bäst att jobba varje helg, så att man måste ta det lugnt och inte slösar bort några pengar. Nu längtar jag till dalom. Men mest till Falun, för jag är nyfiken, och exalterad.

Åh, nytt jobb alltså. Nervöst. Allt kan gå åt skogen. Ja, det här gången känns det faktiskt så.

Kommentarer
Postat av: ???

Men! Det var ju ett annat inlägg här nyss, jag svär! Låååångt tog ett tag att läsa.

2007-12-04 @ 17:15:46
Postat av: Linnea

Jag har städat.

2007-12-07 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback