Julklappsdrömmar

Varför är pojkmänniskor så äckliga? Varför måste de spotta i tunnelbanan precis där jag ska sitta? Ja, alltså inte på bänken, utan nedanför. Där ska jag sitta och titta på en hög av spott så att jag får kväljningar. Såg en mörkhyad pojke i lila mössa, det var otroligt vackert. Lila på mörk botten.
Jag letar julklappar, men hittar bara sånt som jag själv vill ha. Leksaker och snowboardskor och psp-spel. Snordyra kläder till V också, så det är nog bara vi två som får juklappar i år. Resten av släkten får stickade sockor, vantar eller mössor. Julklappar bör köpas utan tvång, så det får bli som det blir.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag önskar mig ett par gulliga raggsockor

2007-11-26 @ 18:46:19
Postat av: Johan

Jag önskar mig ett whiskysinne

2007-11-27 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback