Miffo!

http://www.playahead.se/chili/chili_interview.aspx?articleid=84eaa4c385ee4217be5370b7818166ba

Ja, jag har vunnit en ny telefon. Drömtelefonen faktiskt. Men den kommer att komma bort i posten eller nåt. Det slår jag mig i backen på. Brukar det inte vara krångel när man vinner saker? De har säkert glömt att skriva co i adressen eller nåt. Ja, det är underligt att man kan förfasas över att man inte ska få en fin liten present. Men alltså, bör kanske tänka om. Jag kunde lika väl inte ha vunnit alls. Nu får jag åtminstoner äran om inte annat. Ja, och om nu allt går väl mot all förmodan så är jag lycklig ägare till en ny mobiltelefon också.

Ensam hemma, men nog inte så länge till. Tell me more, tell me more! Jag är en lycklig skit iallafall. :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Gratulerar!

2007-10-28 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback