Björn Gustafsson

Ser på mitt nya favoritprogram på femman Sverige pussas och kramas. Äntligen har jag blivit ett Björn Gustafsson fan och kan stoltsera med det på facebook. Här sitter jag och är snyggare än någonsin och väntar på att A så att vi kan gå ut och dansa någon gång. Något som A brukar tjata om och nu när jag såklart för en gångs skulle är skit-på så hör A knappt av sig och kan inte lova att det blir dans. Så det är ju bara att gå och lägga sig om en liten stund och vakna pigg som en mört klockan halv sju och inte veta vad man ska göra av sitt liv. Men jag kanske kan hitta nån liten film att se på imorgon och kanske rita nåt fint eller vandra en sväng i trapphuset.

Kreativiteten flödar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback