Ca va?

Knasigt trist dag egentligen, fast ändå inte. V vaknade och vi tog en sväng till Solna centrum och kikade på xbox360-spel. Finns inte några sådana som är av intresse. Sen ringde gammal och terroriserade så vi gick hem och drog in till stan. Hämtade en bil på Sheraton och åkte till Hägerstenåsen. I en lägenhet där hittade vi tre trötta fransoser som grabbarna skulle ta hand om. Segt. Jag blev kvar och lyssnade på deras franska fast tanken var att jag inte skulle stanna så länge, utan dra vidare till syrran. Blev hursomhelst kvar tills grabbarna skulle in på stan. Då fick jag äran att köra bilen från Slussen och hem. Nervöst, men såklart gick det bara bra. Så svårt är det kanske inte att köra bil i staden.

Ringde A och bad om ursäkt för nattens utbrott. Ja, eller det kanske inte var en direkt ursäkt, utan mest för att kolla så att allt var bra och lugnt. Imorgon blir det fotboll, A och jag ska dit. Tänkte inte berätta något för V, men eftersom han i morse inte hittade sin biljett så ville jag trösta honom lite genom att berätta att jag har två. Det fick iaf honom att sluta svära, så jag är glad att jag berättade. Men det är lite tråkigt att han nu vet att jag ska dit. Eller egentligen spelar det nog inte så stor roll. Det är nog lika bra att han vet. Vi hade nog inte setts ändå. Det blir nog skitbra imorgon, det ska bli skoj att se ett derby och dessutom gå på råsunda, jag har aldrig varit på råsunda. Så nu längtar jag till imorgon. Jäj!

Nu ska jag se på NCIS och rita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback