Datorabstinens

Igår lämnade jag in min dator på jobbet för att den skulle uppdateras med nåt nytt skrot. Idag när jag kom till jobbet för att hämta ut den så fick jag inte hämta den eftersom mitt användarkonto gått ut. Hela dagen idag har jag suttit och väntat på att få tillbaka min dator. Vid halv tre gav jag upp efter ett par timmar då jag inte gjort så mycket alls. Det är helt galet hur beroende man är av att ha dator på jobbet altså, jag har inte kunnat göra ett skit. Har vandrat omkring som en vilsen själ i huset och känt mig överflödig. Skrev ett brev till J och började på ett brev till M, men fy alltså sen när jag kom hem var jag ju bara tungen att sätta på datorn det första jag gjorde och nu har jag suttit med den i knät i en och en halv timme.

Ska snart ge upp mitt datoranvändande och fortsätta skriva mitt pappersbrev till M och lyssna på nån god skiva.

När V kommer från jobbet ska vi iväg och storhandla, det ser jag fram emot. Borde nog käka lite innan. Men vad sjutton ska man hitta på? När man har varit i Italien kan man ju bara inte fortsätta att äta pasta som en tok. Men pasta är så ruskigt bra. Jag kommer kanske på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback