Hellre trött och lycklig än olycklig och pigg

Gårdagen blev nog värre än väntat. Trodde faktiskt att jag skulle kunna sova och kanske vakna och vara lite orolig. Men det hela urartade eftersom jag inta åt något på hela kvällen och försökte sedan att somna på fastande mage efter att resultatet mellan bajen och giffarna presenterats i sportnytt. Somnade gjorde jag först efter fyra och en halv timme när V äntligen kommit hem och låg snarkandes vid min sida stinkandes alkohol.

Jag är trött idag och har en aningens huvudvärk. Men på något sätt känns allt kanon ändå. Jag känner mig miserbel inombords, men blir på något sätt extra trevlig för att dölja detta och det glädjer mig en smula och då känns eländet inte så farligt. Så idag är jag trött och lycklig, igår var jag hur pigg som helst och jävligt olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback