Hemliga klubben

Är sjukt sugen på att starta en hemlig klubb typ frimurarna. Det blir något i still med V's pysselklubb och en hemlig politisk klubb där vi kör lobbyverksamhet på utvalda politiker. Någon som är på?!

Nu blir det kanske inte så jävla hemligt när jag skriver om det, men jag vet inte var jag annars ska ragga mina medlemmar. Kanske skriva brev till olika människor som jag vill ska vara med. Katrin Schulman vore kanske bra att ha med sig. Det kanske är underligt att jag kastar ur mig det, men jag hävdar ju bestämt att människor som jag egentligen inte är så förtjust i är de som jag kommer bäst överrens med. Se bara på älskade I i Östersund. Inte trodde jag att den skit-ungen skulle vinna mitt hjärta. Men vänta, den där Katrin kanske är AIK:are, då får hon ju inte vara med. Ja, det finns faktiskt vissa krav. Inga AIK:are, och ingen som är rädd för att skämma ut sig.  

Som sagt, känner någon sig manad att hänga med så är ni varmt välkomna, tills dess tänker jag försöka att agera i det fördolda. So long, lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback