I wish I was a funky black girl!

Sitter i Kista idag och växlar pengar. Även fast dessa dagar är ganska så likadana så är det kul att träffa människorna som är kunder på växlingskontor. Det är lugnare än väntat och det gick snabbare att cykla hit än väntat. Tar bara en kvart extra att cykla hit jämfört med att cykla till mitt "vanliga" jobb. Ska dra en sväng här i centrum innan jag cyklar hem igen och pimplar lite bubbel och drar in på stan för att träffa A. Eller så får jag ragga upp nån annan jävel som vill dra ut på stan och vara snygg med mig, för det vore trevligt att få känna sig lite fin för en gångs skulle. Nog för att jag är ganska så fin varje dag, men vem vill inte ut och dansa i kortkort och klackskor någon gång ibland. Nu kan jag visserligen inte köra högklackat, men allt det andra funkar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback