Ja, jag vet!

Jag vet att jag har alldeles för mycket att göra för att ägna tiden åt bloggande, men jag måste på något sätt andas en stund och därför blir detta mitt andrum.

Jag vet att jag har klagat på att jag haft lite att göra, så därför ska jag inte klaga nu när mitt skrivbord snart inte syns för alla rosa post-it.

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja med min att göra-lista. Kommer antagligen att börja i fel ände som vanligt. Börjar med det som är kul och sen blir det som är okul lämnat åt sitt öde. Får trösta mig med att det inte är jag som ska ta alla beslut själv. Så i vissa fall är det bara vänta som jag kan göra.

Jag längtar ut till solen och jag längtar efter V. De ringde från Kista och undrade om jag ville jobba på lördag. Jag velade en stund, men beslutade mig sedan för att tacka nej. Tycker att jag förtjänar att få vara ledig hela helgen och inte dricka alkohol. Det blir säkert regn på lördag.

Tränade i morse och cyklade sedan till jobbet. Funderar på att träna efter jobbet också, men jag vet inte hur vettigt det låter. Ger det något att träna två gånger på en dag? Jag tycker ju att det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback