Magkatarr

Vet inte hur en katarr ter sig, antagligen är det inte det jag har, utan bara vanlig sunkig mage som vanligt. Måste kolla upp den snart alltså, för det är väl ändå inte att vara normalt att känna sig svullen hela tiden och springa på toa en fem gånger om dagen.

Annars har jag haft fullt upp idag, men tar en bloggpaus och hoppar kaffet. Skulle vilja lägga mig och ta en tupplur, men det är nog inte accepterat.

Annars har jag idag blivit kär i
Pato. Det kan vara tandställningen. Dock är han kanske aningen för ung för mig så jag får nog nöja mig med V. Allt är faktiskt V's fel. Men det går nog över. Jag är trött idag och då blir jag skum i huvudet. Kan knappt minnas hur jag kom till jobbet i morse. Vet att jag cyklade, men minns inte hur det gick till. Kanske måste sluta tidigare idag så att jag hinner vila hemma hos A en stund innan fotbollen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback