Nagelbitare

Jag är tillbaka på jobbet. Jag är trött som vanligt. Jag biter på naglarna. Jag längtar hem och jag längtar ut i solen.

Kom hem från Italien igår, känns trist, men samtidigt aningen skönt. Skönt att slippa bo i resväska, men annars är det inte så mycket som är skönt. Det är en sån jäkla tur att jag har V. Blandade ihop mina känslor lite i Italien och trodde helt plötsligt att allt som är bra skulle ta slut när jag kom hem. Men icke, V är ju kvar i mitt liv, det är bara Italien som är slut för tillfället. Är ganska övertygad om att jag kommer att återvända. Det kommer att bli San Siro fler gånger och det kommer att bli Milano fler gånger och alperna fler gånger. Men nästa gång blir det nog alperna på skidor. Jag är en sån stor fegskit. Vet att jag har att brås på.

Har knappt hunnit läsa eller skriva på resan för det har hänt saker hela tiden. Har varit så trött på kvällarna av värme, mat och kärlek.

Snart kommer nog våren till Sthlm också och det bästa med det är att jag får vara med V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback