Nagelbitartrans

Jag förstår inte hur det kommer sig. Jag bara fastnar rätt vad det är. Tuggar frenetiskt på naglarna och trillar långt ner i mitt innersta jag. Radion står på, men jag hör inte. Jag ser saker på min datorskärm, men jag vet inte vad det är.

Snart finns det inte mycket kvar av mina naglar. Borde måla dem när jag kommer hem för att se om jag struntar i att bita på dem då, det brukar fungera ibland. Men nu är det visserligen snart helg och då har jag inte alls tid att bita på naglarna.

Jag har träningsvärk och är ändå ganska så glad idag eftersom jag lyckas med saker i ett av de här dataprogrammen jag jobbar med som jag aldrig trodde att jag skulle klara av. Det är bara att ge det lite tid. Skulle kanske läsa nån kurs på universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback