Personalfest

Jag fick precis en inbjudan till personalfest den andra juni. I inbjudan står det att vi ska ägna oss åt sportfiske i skärgården och sedan äta en matbit på någon kobbe. Jag är på! Det är tolv karlar och en liten Limpa. Jag är så jävla macho alltså.

För övrigt har jag så mycket att göra idag att jag känner mig smått stressad och tuggar på fingrarna frenetiskt och önskar att den första maj vore nästa vecka. Tänker nog jobba lite på fredag trots att jag har blivit lovad att få vara ledig då om jag vill. Men, men, jag kan ju jobba skithårt idag så kan jag vara ledit torsdag och fredag med gott samvete. På fredag blir det hursomhelst Svansjön med syster, mamma och V. Undrar vem som kommer att njuta mest av det. Att V ens vill följa med är ett under, men det är just därför jag vill vara med honom dag ut och dag in för han är så underlig. Finns ingen bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback