Risk

Syster kom och så småningom även D och J så vi spelade lite Risk. Risk brukar vara ett skoj spel, men idag var det väldans segt. Oturligt nog tappade jag locket till spelet över spelplanen så att trupperna helt plötsligt låg huller om buller, det var liksom ingen idé att fortsätta när mina medspelare sedan började kasta in övriga trupper på planen. Jag ska strax sova, men är hyfsat pigg. Vill inte jobba imorgon. Det är bara dumt av mig att tacka ja. Men i vår lilla familj så jobbar vi allt vad vi kan. Vet egentligen inte varför vi gör det. Om vi kanske sparade till något eller så, men just nu ser jag inte vad mina stålars ska gå till. Mat och kärlek är allt jag behöver för tillfället.

Dagen på jobbet var fin för jag hade mycket att göra. Hoppas att det fortsätter så. Det finns planer på att jag ska få mer att göra också, så det blir bra det.

Blir nog mycket att göra i Kista imorgon också, det är bra för då rullar timmarna iväg. Nu blir det till att krypa ner i sängen och sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback