Söndag?

Vad ska egentligen söndagar vara bra för? Jag tycker att det är trist att vara ledig på söndagar när ändå inte V är det. Var och hälsade på honom en stund på hans jobb iaf. Finaste! Ojoj, Vill inte verka tjatig, men han är faktiskt inte så dum den där pojken. Jag ska strax laga middag och försöka att inte bli trött som tusan ikväll. Vet inte hur det ska gå till.

Längtar ju egentligen inte till jobbet imorgon heller, men det är väl bara att åka dit. För övrigt lär det ju inte hända så mycket spännande den här veckan. Eventuellt lägenhetsvisning ute på Lidingö på onsdag. Fotboll imorgon, hade egentligen velat gå, men biljetterna är väl slut och mitt intresse är egentligen inte helt mitt. Det är konstigt så det kan bli. Kommer ändå att sitta klistrad vid radion och följa matchen för det är klart jag vill veta hur det går. Borde kanske vara där ändå. Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback