Spara el, jobba i mörker

Jag är trött även idag. Idag är jag bara tråkigt trött och ska eventuellt lära mig att dricka espresso. Varför gjorde jag inte det i Italien egentligen? Eller det kanske bara hade varit dumt. Jag inbillar mig att jag ska bli pigg som en mört av espresso. Kan det inte bli legalt med uppåttjack i Sverige alla dessa trötta dagar när det snöar utanför fönstret? Vad gör alla andra trötta människor? De bälgar i sig kaffe förstås.

Jag har faktiskt saker att göra på jobbet, men sitter mest och tar det lugnt och skönt i min egen takt och surfar allt som dyker upp i min röriga hjärna. Försöker att planera in när jag ska få någon sorts semester och skulle helst av allt vilja ha det klart redan idag så att jag kan börja surfa semestermål så att jag har något att se fram emot. Det om något skulle vara uppiggande.

Minns nu att jag har ett ganska brådskande mail att svara på. Måste fixa det.

Varför är det ingen som vill vara med i min seriösa mösstävling?

Kommentarer
Postat av: T

så jag duger inte då ;(

2008-04-09 @ 19:59:24
Postat av: J

Hur mycket surfar du på jobbet egentligen?

2008-04-09 @ 20:41:04
Postat av: Limpan

Klart du duger T, jag ser fram emot att få sticka en rosa mössa till dig. Men jag hade hoppats på att få en bild på hur den ska se ut mailad till mig.
J, jag surfar nog lite för mycket, men jag gör allt jag ska göra. Sen är det ju så att jag jobbar som support och när folk inte behöver min hjälp blir det ju mer surfande än annars. Vissa dagar hinner jag inte alls surfa.

2008-04-10 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback