Ensam

Jag har ett litet problem. Egentligen är det inget problem, det är bara det att jag känner mig lite ensam. Jag hade liksom tänkt att på fredag då är det ju kalas i Sthlm och då tänkte jag hänga med V hela kvällen. Detta har jag inte sagt något om till V, för jag tror liksom att V är lika mycket utav en öppen bok som jag är. Nej, nej.. Jag har helt glömt att V lever ett liv på nätet också, det livet är inget som jag vet något om. Han har flera hundra människor på sin msn messenger och hänger på diverse forum som jag inte ens kan smyga mig in på för de är så interna. Ja, så  när jag kom hem igår fick jag reda på att det planerades fest på fredag. Trist tänkte jag. Men, jag klarar mig nog. Jag kan dra ut på stan på egen hand och skaffa nya polare. Det är väl inte riktigt så det fungerar, men jag önskar ändå att det vore så. Annars kan jag ju hoppas att regnet fortsätter att ösa ner så att inte en jävel vill gå ut på fredag, men så bra kan jag ju inte få ha det. Visserligen är inte det så uppmuntrande för mig heller. Men det är så jäkla trist att jag känner mig så ensam hela tiden. Jag vet inte riktigt hur jag ska bota det. Jag känner mig ju så frustrerad och arg när ensamheten kommer krypande. Jag vet att mitt humör kommer att vara lågt hela veckan nu i väntan på att fredagen ska försvinna.

Men för att bota min ängslan tänkte jag därför bjuda in mig själv på någons fest eller så, så om ni hör eller ser nåt som jag kan göra på fredag kan ni väl höra av er. Det bör helst innehålla en massa alkohol för annars hjälper det inte. Fasen va tragiskt! Det är väl klart att jag borde fixa det här ändå. Men kan inte ni berätta era ensamhetshistorier? Berätta för mig att jag inte är ensam. Visserligen är ju fredagen alldeles utmärkt för att skriva brev på. Jag kan ju inte skriva brev när V är i närheten, så jag längtar efter att han ska försvinna så att jag får skriva mina arga brev i fred. Ja, så det blir kanske brevskrivarkväll på fredag, men jag skulle behöva se på film eller nåt också så att jag kan tänka på annat. Jag vill gå på bio och se batman-filmen, men V vill också se den så jag har lovat att gå med honom. Ska se om det är nån annan bio jag kan gå på på fredag. Har ni sett nån bra film som jag borde se?

Tack för hjälpen!


Kommentarer
Postat av: Morran

Jag kommer att bli ensam efter att jag lamnat Prag, Johannes har tappat bort sitt interrailkort och maste aka hem sa jag far fortsatta ensam. det ar val en bra ensamhetshistoria fragetecken

2008-08-06 @ 17:43:23
Postat av: Limpan

Ne-e! Nu blir jag sur. Johannes! Skärp dig för fan! Skaffa dig magväska för guds skull om du inte kan hålla reda på dina prylar!

Postat av: Morran

Han har redan skaffat en gay little handbag, men det var efter...

2008-08-07 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback