Fotbollssällskap

Hej!
Det är såhär att jag skulle vilja gå på derby på måndag mellan aik och bajen, men jag har inget sällskap så därför undrar jag om du är intresserad. Du får inte hålla på aik, för det går inte, jag gillar nämligen inte aik. Jag har tänkt fråga M, men hon är nog alldeles för upptagen och inte så intresserad. Morran bor så nära Råsunda, men han är totalt ointresserad, det är inte kul. Funderade på syrrans pojkvän också, men han gillar ju aik och det får mig att vilja ge honom stryk. Har även min nyfunna vän herr Toll, men han håller ju på ifk, och V har uttalat ett visst missnöje kring att jag ska umgås ensam med främmande män, så det blir inget med det. Skulle verkligen behöva Räva här, tror att han skulle kunna vara en god kamrat i de här sammanhangen, men han vill inte vara kompis med mig längre tydligen, jag är ju tjej och därmed innebär det att man inte får umgås med mig när man skaffat flickvän, det är trist. Snälla flickvänner, jag ska inte sno era pojkvänner, jag är skitkär i V och jag skulle inte vara tillsammans med V om jag vore kär i din pojkvän. Sen var det slut på förslag, men om du känner dig intresserad kan du väl lämna en kommentar så hör jag av mig.

Tack på förhand!

Fan, jävla skitmensvärk! Jag jobbar på ett stort internationellt läkemedelsföretag som ligger bakom fenomenet med en liten farbror i blå dräkt som spelade gitarr, undrar om det går att få tag på några piller i det här huset? Borde inte vara helt omöjligt, men det skulle inte förvåna mig om det inte går. Det är ett märkligt hus det här, vi tillverkar inte några piller här, vi bara sitter här och tar hand om allting annat som ett läkemedelsföretag kan tänkas göra.

Update: Det är alltså Räven jag menar och inte
Räva. Förlåt, my bad. Räva vore annars kanske ett ganska så uppskattat sällskap. Sist jag såg Räva stod han förpassad till garaget hemma, han hade det så fint på midsommar minsann, trots kidnappning och pakethållarkläm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback